söndag 19 april 2009

Bilder...

Trött men glad är jag idag, vilken härlig dag vi hade igår!! Tack alla goa tjejer för ert beröm, det värmer ska ni veta :)

Och givetvis gör vi om det!!! Så kul som vi hade så kan man ju inte låta bli...

Här kommer lite bilder från igår:


Flitens lampa lyser och alla pysslar för fulla muggar...

Veronica och ? (jag och namn! skämmes!!)

Hanna från Hannas Pysselsuga i Västervik pysslar för fullt :)



Tjejer från Kalmar och Västervik som pysslar tillsammans, härlig!!



Måla, måla, måla...


Anna från Oskarshamn ser nöjd ut med sin LO, som hon gjort efter skissen...





Angelica från Hildas rum


Massa fina produkter...

Teresia måste nog shoppa lite mer...



Distressflaskor, pennor och stickers trängs...



Måååånga fina bidrag blev det i tävlingarna.
Här bidragen till ett kort med två målade stämpelmotiv.

Lottdragning med Camilla och Hanna...

Alla sitter spända... är det min tur och vinna? Hoppas, hoppas...

Mia, överlycklig över de superläckra stämplarna som hon dreglat över i bloggen i flera veckor...

Har jag skrivit något galet får ni gärna rätta mig!! Vet att lillnettan har bilder i sin blogg oxå... Ni andra får ju gärna lägga upp era oxå och skriva en snutt om det här inne så kommer vi springande och tittar :)

3 kommentarer:

  1. Vi vill Tacka för en jätte trevlig dag! Det var så roligt och vi kommer gärna tillbaka till nästa träff ni anordnar (det är ju ett måste). Så tack än en gång för en bra organiserad scrapträff, det gjorde ni bra tjejer!!
    Kramar
    Camilla & Johanna

    SvaraRadera
  2. Ett lite sent, men STOORT TACK för en härlig dag på OscarScrappen! Nu har jag skaffat blogg också ;)

    / Susanne aka. Rafiki

    SvaraRadera
  3. Vad kul att läsa er blogg om träffar mm. Jag är från början Kalmarit, men har hamnat i Vänersborg. Så hjärtat klappar bara jag får läsa om kreativa smålänningar :))

    SvaraRadera