lördag 18 april 2009

Underbart!!

Alldeles underbart...

Träffen blev så lyckad, vi pysslade, shoppade, åt pysslade, tävlade och åt igen. Det blev massor av fina bidrag i alla fem tävlingarna, humöret var på topp och vi hade en superlyckad dag.

Kommer bildbevis imorgon (tror jag) och jag börjar knåpa på den utlovade blogglistan oxå:)

ETT STORT TACK TILL ALLA SNÄLLA FÖRETAGARE SOM SPONSRAT OSS PÅ SÅ FINA PRISER!!! MASSOR AV TJEJER ÅKTE HEM LYCKLIGA IKVÄLL TACK VARE ER :)

Och jag vill oxå tacka alla mysiga tjejer som jag lärt känna idag, utan er hade det inte blivit en så lyckad träff. Hoppas ni kommer nästa gång...

2 kommentarer:

  1. Jättetack för en super-rolig träff och här är en tjej som är sååå lycklig över att ha kammat hem drömvinsten på sponsorbordet ;0)
    Ni är ett gäng härliga tjejer och jag kommer gärna med någon mer gång. Ni är dessutom varmt välkomna till Västkusten....det är faktiskt sol där ibland också *L*
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar och kanon rolig dag !
    Så många goa, roliga, kreativa människor som var med!
    Så TACK Maria och alla andra som ordnade
    detta det blev en kanon dag!

    Man har fått med sig så
    mycket inspiration och skaparglädje hem.
    Ser fram imot nästa träff.

    Jag är också så glad över vinsterna.
    TAck alla som röstade på mina bidrag, blev så GLAD

    Kram Anneli

    SvaraRadera