söndag 20 september 2009

TACK!!!

Jag vill tacka er alla som kom igår!!! Så underbart och roligt vi hade. när är goa tjejer allihopa och det var verkligen superkul att få träffa er alla!!! Hoppas att ni kommer till våren igen :)

Båda butikerna var oxå nöjda och har talat om att de gärna kommer tillbaka. TACK till er båda - Susanne från CountryScrap och Hanna på Hannas pysselstyga - för att ni kom så vi fick möjlighet att klämma och känna på alla era fina saker :)

Jag vill oxå tacka Pysseltagen och Scrapgalen för era generösa bidrag till våra tävlingar. ni är guld värda!!

Ett stort grattis till alla vinnarna i tävlingarna och ett EXTRA STORT GRATTIS till Annika som vann det läckra kitet från CountryScrap!

Sist vill jag fråga er alla goa om att ni har lust att maila era bilder till mig (virrig fotograf som glömde sin kamera hemma!) så jag oxå har några roliga bilder av träffen!!

KRAM PÅ ER ALLIHOP OCH TACK FÖR EN UNDERBAR TRÄFF!!!

3 kommentarer:

  1. Tack själva det var en helt underbar dag hos er i går och det klart vi kommer tillbaka.
    Dessutom kommer vi gäna två dagar för det är så trevlig hos er.

    Ha det gott vi hörs snart igen.

    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Tack själv för det var en underbar dag med mycket pyssel och prat, och så väl ordnat med allt. Mycket beröm till er som har anordnat. Jag kommer definitivt tillbaka sådana här träffar kan man ju inte missa.
    Massor med kramar och så ses vi snart igen
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Tusen tack själv för en toppen bra lördag. Detta var min fösta gång på eran träff och jag lovar, jag kommer tillbaka!
    Kram

    SvaraRadera