måndag 5 april 2010

Kit-tävling!!!

Även denna gång kommer vi ha en kit-tävling!!!






Behöver jag säga att jag redan beställt mig ett kit? Sååå fiiiint :)


Kitet kommer från Pysseltagen och finns att beställa här: Kit till OscarsScrappen.



Kitet kostar 75:- och i samband med att man beställer kitet får man även 15% på alla övriga lagervaror. Det ni beställt och betalat skickas sedan tillsammans med ert kit direkt till mig (fraktfritt), och jag delar ut dem till er på OscarsScrappen!

Detta erbjudande gäller bara för deltagarna på OscarsScrappen.

Ordern ska vara beställd och betald senast den 15 april.

Vad som ska skapas av kitet kommer att avslöjas under OscarsScrappen...

Att tänka på bara: det finns 25 kit, så vi ber om att de vuxna i första hand får beställa kiten. Blir det kit över går det så klart bra att köpa till barnen oxå.

Vad är priset då?

Då jag inte fått vinsterna ännu har jag inte hunnit ta några bilder. Men det kommer i veckan. Men en liten sneakpeak kan ni i alla fall få!




Läckra skatter inte sant!!

Den totala vinstsumman är 500:- och en ensam vinnare vinner alltså hela härligheten!!! Så skynda dig in och beställ kitet nu på en gång!

Vinsten sponsras av Pysseltagen, TACK snälla Inger för det generösa priset!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar