tisdag 27 april 2010

TACK!!!

Ja så har vårens träff varit! Så trevligt och roligt jag hade tjejer!!! TACK alla ni som kom och förgyllde vår dag!!

Ett extra stort tack till de två butikerna som var på plats, HANNAS PYSSELTUGA och DESIGNAT!!!

Vill även tacka alla våra goa sponsorer!

Evas dotter var ju så duktigt med kameran och nu har de mailat mig lite bilder, TACK snälla!!Har du oxå lite bilder som du vill dela med oss får du gärna maila dem till oscarsscrappen@hotmail.com

Barnen hade ett eget bord som de satt och pysslade vid.

Å det pysslas för fullt, hihi...
Här har vi bidragen i tävling nr: 1. Att göra en LO som max fick kosta 20:-
Bidragen i tävling nr: 2 Det var en färgutmaning. Man fick välja en rad på en bingobricka med färger. Sen var det "bara" att skapa ett kort i de färgerna. Och BARA de färgerna.
Bidragen i tävling nr: 4. Här gällde det att göra ett kort i en annan vikning en den vanliga.
Och de stola vinnarna (alla barn var vinnare, bra tycker jag!) i barnutmaningen.
Och så till dagens höjdpunkt!!! Vinnaren i den stora kittävlingen. Det var Camilla från Designat som var domare i den här tävlingen och hoin utsåg Evas vackra LO till vinnaren! GRATTIS EVA!!!!
En bild på den vackra LO'n om deras hund.
Jag hade turen att komma två i kittävlingen.

Två glada vinnare!!

Jaha, nu är det väl snart dax att börja planera för höstens träff, hihi...

Kram på er allihop!

5 kommentarer:

  1. Åh...ni ser ut att ha haft himla trevligt! Meddela mig höstens datum asap så jag kan boka in det i kalendern ;)

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack själva! Vi hade det trevligt som vanligt, och kommer gärna tillbaka nästa gång, då det börjar kännas lite som en tradition att vi kommer med butiken till Er!
    Kramar från Hanna och Annica
    på Hannas Pysselstuga

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. för den som undrar vad det är för nått inlägg jag har tagit bort...så är det att mitt inlägg inte kom med först, och sen var det där när jag hade skrivit det andra,,,jaja så kan det va =)

    SvaraRadera
  5. Tack själva och vilka härliga bilder.
    Alltid roligt att se hur roligt vi hade det.
    Jag och dottern kommer gärna tilbka till hösten vi har blivit riktiga stammisar hos er nu ju ;o)
    Kram Louise

    SvaraRadera